Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes officieel geopend: Creative Marketer of the Year AB InBev spreekt

Marcel Marcondes, Global CMO van Creative Marketer of the Year 2022 én 2023 AB InBev, over zijn creatieve reis en de ophef rond Bud Light.
Bring Home The Bud in Argentinë
Bring Home The Bud in Argentinë
Bring Home The Bud in Argentinë
Bring Home The Bud in Argentinë

Na de officiële opening van de 70e editie van Cannes Lions in de grootste zaal - Le Lumière - van congrescentrum Le Palais was het de beurt aan het Amerikaans-Belgische bierconglomeraat Anheuser-Busch InBev, dat voor het tweede jaar op rij verkozen werd tot Creative Marketer of the Year bij de Cannes Lions; een primeur. Afgelopen jaar won het 49 Leeuwen en ook in de rankings van WARC Marketing Effectiveness en de Effie Awards staat het merkenportfolio AB InBev - variërend van Stella Artois (sinds 1366) en Hoegaarden (sinds 1445) tot Budweiser, Jupiler en Corona - sinds afgelopen jaar bovenaan.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in