Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN pitch Knorr gewonnen door Kamp & Rijsdijk

Donderdag 13 februari was de apotheose van een vier weken durende ADCN workshop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Raphael Kamp en Sjoerd Rijsdijk wonnen de ADCN workshop. De creatieven werkten op een briefing voor Knorr, zij moesten een geïntegreerde campagne bedenken waarbij Ster Extra wordt ingezet.  De deelnemende JongeHonden werkten op de creative brief van strateeg Karlijn Marchilon, die twee weken eerder de strategie pitch won.

related partner content for mobile comes here

Kamp en Rijsdijk (zonder bureau) wisten donderdagavond in Club ADCN de jury bestaande uit bestaande uit Wouter Boon (APG), Joris Elk/René Verbong (ADCN), Katharina Karsen (Unilever) en Sandra Bommer/Annika Haasnoot (Ster) te overtuigen. In het winnende concept is Ster Extra ingezet om de ‘Knorr, what’s for dinner?’ campagne op originele wijze te versterken. De makers sleepte er twee stoelen in de JongeHonden bus naar het Cannes Lions festival (15-21 juni 2014) mee in de wacht. Er werden meer dan 40 concepten ingestuurd en beoordeeld.

In de competitie werkte ADCN samen met JongeHonden en APG. De samenwerking met AGP (Account Planning Group Netherlands) is nieuw, en past binnen de visie van de ADCN dat strategen een belangrijk bijdrage leveren aan de totstandkoming van een creatief idee of campagne. In 2013 stelde de ADCN toetreding van creatief strategen als ADCN-lid al open.

[Fotografie: Matthijs Immink. V.l.n.r.: Karlijn Marchildon, Raphael Kamp en Sjoerd Rijsdijk]

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in