Radar meest besproken tv-programma op Twitter dankzij storing

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Radar voert deze week de lijst aan met 806.967 impressies. In dit geval is dat echter heen goed teken. Het programma op NPO1 begon vorige week 20 minuten te laat vanwege een communicatiefout binnen de NPO. Op televisie was daardoor geruime tijd &;Even geduld a.u.b.&; te zien. Ruim 1250 Twitteraars hebben zich uitgelaten over de vertraging van het programma. Dit maakt Radar het meest besproken televisieprogramma op Twitter van vorige week. DWDD en 70 jaar bevrijding: Concert van de vrijheid - beiden NPO1 - volgen op twee en driemet respectievelijk 428.481 en 293.956 impressies. 

De tabel toont het twitterbereik en de aantallen impressies, twitteraars en tweets. Twitterbereik staat voor het aantal unieke personen dat tijdens het programma is bereikt via Twitter. Impressies staat voor het aantal gelezen tweets over het programma; twitteraars betreft het aantal personen dat een tweet over het programma heeft verstuurd; en tweets het totale aantal tweets over het programma. 

, o.a met rankings op zenderniveau en een uitsplitsing tv- en sportprogramma&;s.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie