(Onderzoek) Wat verwacht de marketeer van 2014?

In welk marketingkanaal wordt aankomend jaar het meest geïnvesteerd en wat is de positie van online marketing versus offline? Wordt direct mail bijvoorbeeld nog steeds gezien als een effectief marketingkanaal?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de laatste  van het jaar vragen we naar uw verwachtingen voor 2014. Met de antwoorden schetsen we het beeld van de marketeer in 2014.

Benieuwd hoe uw organisatie staat ten opzichte van andere organisaties in de branche? Bij deelname aan de enquête ontvangt u gratis een uitgebreide rapportage in uw inbox waarmee u kunt zien hoe de marketeer er in 2014 voor staat.

Het neemt slechts vijf minuten van uw tijd in beslag. De antwoorden worden anoniem verwerkt en niet op individueel niveau gerapporteerd.

De DM Barometer wordt georganiseerd door DDMA, in samenwerking met Tijdschrift voor Marketing, Nima en Online Marketing Groep.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie