Categorie RTV:
o OS: Essent: Svenergy (UbachsWisbrun/JWT)
o OS: Unox: Ouderwets schaatsen kijken (Being There)
o WK: Praxis radiocommercial (Doom & Dickson)
o WK: Nike: Write the future (Wieden + Kennedy Amsterdam)
o WK: NUON: Energieshirt (N=5)
o WK: ING: Oranje Leeuwen (Leukwerkt Worldwide)
Categorie Print:
o OS: Unox: Ouderwets schaatsen kijken (Being There)
o OS: Aegon: Eerlijk over schaatsen (THEY)
o WK: Dirk: Fifa jurken (XXS)
o WK: Heineken: Bertje (TBWA\NEBOKO)
o WK: MVA (New Message)
o WK: Bavaria: Oranje bedankt (Selmore)
o WK: Pearle: Braziliaan (TBWA\NEBOKO)
Categorie SP:
o OS: Unox: Wantschoen (Being There)
o WK: Beter Horen: Oordopjes (Beter Horen)
o WK: Bavaria jurkjes (Bavaria Nederland)
o Nuon: Energieshirt (N=5)
Categorie Interactief:
o OS: Asics: Olympics & Asics (OMD, Microsoft B.V.)
o OS: Essent: Svenergy (UbachsWisbrun/JWT)
o WK: Heineken (TBWA\NEBOKO)
o WK: Coca Cola (Coca Cola Nederland)
Categorie Cross-mediaal:
o OS: Unox campagne (Being There)
o WK: ING campagne (Leukwerkt Worldwide)
Op vrijdag 24 september a.s. worden in het Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum de uiteindelijke winnaars van een Gouden Inhaakmedaille bekendgemaakt. Die prijsuitreiking is voor iedereen gratis bij te wonen. Info: 035-6400300. Kijk voor meer informatie op http://www.goudeninhaakmedailles.nl/.
De Gouden Inhaakmedailles zijn een initiatief van Strating (Active Marketing) en worden mogelijk gemaakt door Ster, de Persgroep Advertising (AD), Adformatie en Smurfit Kappa Zedek.
De jury dit jaar bestond uit Arian Buurman (Ster), Dideke van Lieshout (de Persgroep Advertising), Lex de Vries (Smurfit Kappa Zedek), Jaap Bartelds (Adformatie), Titus Eikelboom (STROOM), Frank van den Wall Bake (Sportmarketingdeskundige), Lex de Rooi (Wessanen), Charles Borremans, Jos Krutzmann (Downtown Actiemarketing) en juryvoorzitter Peter Strating.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!