Nieuwe creatieve directie Saatchi & Saatchi | Leo Burnett

Rick Coolegem (32) en Maarten Dobbelaar (34) vormen sinds 1 september de creatieve directie van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland. Alewijn Dekker (28) is benoemd tot csd/Head of Business Development en onderdeel van het MT.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dobbelaar en Coolegem volgen Avinash Sampath en Tim Bishop op, die naar New York vertrokken zijn.

Arjan Kapteijns, ceo van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland licht toe: 'Wij zijn overtuigd van de steeds verdergaande convergentie van het reclame- en internetbureau. Met ons nieuwe team zijn we daar helemaal klaar voor.'

Ter onderbouwing noemt Kapteijns de campagnes die het bureau de afgelopen periode maakte voor Douwe Egberts Senseo, Fiat en T-Mobile; campagnes die zowel online als offline communicatie en activatie combineren.

Eerder dit jaar trok Saatchi & Saatchi Wesley Bos (27) aan als digital director.

Dobbelaar werkte eerder voor FHV/BBDO en TBWA\Neboko. Coolegem is sinds 2005 werkzaam voor Saatchi & Saatchi. In 2010 werkte hij voor Rich in Amsterdam en Famous in Brussel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie