Premium

Kornuit zet nieuwste generatie vakmannen in de spotlight

De campagne werd bedacht en ontwikkeld door Fitzroy.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze zomer komt – de frisse pilsener van Grolsch – met een aantal activaties, waarmee het biermerk van de jongste generatie brouwers samenwerkt met de nieuwe generatie vakmannen.

In de eerste films spelen worstmaker Erik Waagmeester en ijzersmid Joram Barbiers de hoofdrol. Volgens Kornuit verstaan zij hun ambacht en brengen ze deze zelfs een stukje verder onder de noemer ‘modern vakmanschap’.

Waagmeester ontwikkelde voor Kornuit een nieuw worstje, gebaseerd op de Cascade-hop. Het worstje is te verkijgen bij een aantal geselecteerde horeca-outlets. Barbiers ontwierp een speciale flessenopener, die op dit moment bij geselecteerde supermarkten in de schappen ligt.

Credits
Bureau: Fitzroy Amsterdam
Verantwoordelijk bij Grolsch: Rene Borggreve
Videoproductie: Fitzroy Amsterdam

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie