Lagerfelds kat Choupette schijnt een beroemdheid in de modewereld te ziijn (45.000 volgers op Twitter, 40.000 op Instagram) en een geschikt model voor een autokalender, zo het schijnt.
De link met een auto is de redactie niet helemaal duidelijk maar Opels cmo Tina Müller meent dat ‘de nieuwe, vijfde generatie Opel Corsa de lat hoog legt op het gebied van design, vorm en functionaliteit en Karl Lagerfeld wist dit perfect vast te leggen'.
‘In de afgelopen 32 jaar is de Corsa met talloze supermodellen gefotografeerd. Er was maar één manier om dat op een bijzondere manier te overtreffen: met Choupette.’ Volgens het persbericht zegt de cmo dit met een knipoog.
Wat serieuzer: ‘De keuze voor de samenwerking met Karl Lagerfeld was simpel. Karl Lagerfeld staat synoniem voor esthetiek, lifestyle en elegantie – net als onze nieuwe Corsa. De fotosessie en de kalender benadrukken nog eens de waarden van ons merk: innovatieve auto's, baanbrekend design en een aaibare aanpak.’
Lagerfeld meldt nog dat zijn kat na de fotoshoot ‘wel twaalf uur heeft geslapen’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!