De spot is een 21e eeuwse versie van de commercials uit het begin van de jaren '90 onder begeleiding van het nummer ‘I Just Want To Make Love To You’ van Etta James. Het model Andrew Cooper heeft de rol van de Coca-Cola light hunk van 2013 en speelt naast een groep uitgelaten vriendinnen in het park.
Coca-Cola light viert zijn jubileum met deze nieuwe commercial en wil het gevoel weer tot leven roepen dat vrouwen de afgelopen drie decennia bij het merk voelden.
Valerie Spigt, brand manager Coca-Cola, in een persbericht: 'Als onderdeel van onze campagne ‘Sparkling Together for Three Decades’ brengen we een inspirerende ode aan de zelfbewuste, energieke, opgewekte vrouwen die Coca-Cola light de afgelopen dertig jaar tot een icoon hebben gemaakt. De nieuwe tv-campagne brengt met gevoel voor humor de ontwikkeling van vrouwen en hun onderlinge verbondenheid in beeld. Wij hebben contact gezocht met onze vrouwelijke achterban omdat we door het concept van de 'Coca-Cola light hunk in een eigentijds jasje te steken wilden laten zien hoe de houding van vrouwen ten opzichte van mannen zich heeft ontwikkeld sinds de jaren '90. Met deze uitvoering zit de populariteit van het merk hopelijk ook de komende 30 jaar gebeiteld.'
De tv-campagne is ontwikkeld door reclamebureau BETC in Londen. De nieuwe tv-commercial voor Coca-Cola light is geregisseerd door de bekroonde Rocky Morton en opgenomen op locatie in Zuid-Afrika.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!