Gedurende het online winkelproces kunnen consumenten het assortiment van verschillende shops vergelijken. De producten die zij willen hebben verzamelen ze op één centraal punt om deze vervolgens af te rekenen. Beslist.nl zet de bestelling automatisch door naar de desbetreffende webwinkel(s).
Leon Kramer, commercieel directeur van Beslist.nl, zegt dat ook de webshops zullen profiteren van de verbinding die Beslist.nl maakt tussen de verschillende winkels. 'Anders dan in een fysieke winkelstraat, gaan consumenten per online shoppingmoment niet snel winkel in, winkel uit om één product te kopen. Ze doen hun aankopen liever bij één webshop. Door de winkels met elkaar te verbinden, verlagen wij deze drempel en wordt het verleidelijker om wel dat ene truitje te kopen van winkel X in combinatie met die broek van winkel Y. De kans dat zij tot aankoop overgaan wordt hiermee vergroot.'
Shops met een Pro Account kunnen zich aanmelden voor ‘Bestellen via Beslist.nl’. De aangesloten winkels betalen een percentage betalen van het orderbedrag. Dit loopt via een biedingssysteem zodat webshops uiteindelijk zelf kunnen bepalen welke commissie zij willen betalen voor een order. Het afrekenmodel is een aanvulling op het huidige CPC-model waarbij webshops betalen voor de clicks naar de betreffende winkel.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!