Airbnb test met carrousel advertentie op Instagram

De campagne ‘Never a Stranger’ is geschreven door de eigen community.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In aanloop naar de televisiecommercial activeert zijn community met vijf korte verhaaltjes via . Rondom de bestemmingen Tulum, Tokyo, Parijs, New York en Rio zijn door gebruikers van Airbnb verhalen bedacht, die zijn verwerkt tot foto’s en video’s.

Ter promotie van de campagne maakt Airbnb als één van de eerste merken gebruik van de ‘carrousel advertentie’ op Instagram. Merken kunnen in de carrousel meerdere foto’s van een campagne in één post plaatsen. Daarnaast is de post voorzien van een ‘learn more’-knop die verwijst naar de site van de adverteerder.

De ‘Never a Stranger’-campagne wordt uitgezonden in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Australië.

 

;re excited to share the story of &;Never a Stranger&; with you! Watch the full spot at youtube.com/airbnb.

Een foto die is geplaatst door Airbnb () op 21 Apr 2015 om 7:28 PDT

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie