Yoki Network en Young Advertising samen verder

Beide bureaus zetten activititen voort onder de naam Yoki Network

Yoki Network en Young Advertising vormen samen het grootste advertentienetwerk gespecialiseerd in de doelgroep kids en jongeren. Met ruim 15 jaar ervaring in ‘digital en mobile advertising’ bereikt Yoki Network naar eigen zeggen miljoenen kinderen en jongeren tussen de 3 en 30 jaar.
 
'Onze markt vraagt om veel creativiteit en innovatie,' zegt Lennaert Schuijt (foto), oprichter van Young Advertising. 'Door de enorme synergie tussen beide bureaus, verwachten we onze adverteerders en onze publishers nog beter te kunnen bedienen'. Schuijt wordt in zijn nieuwe rol als sales directeur eindverantwoordelijk voor de Nederlandse markt.
 
Joost Merks, managing director van Yoki Network, vult aan: 'Met de overname van Young Advertising verwachten we de groei in Nederland verder te kunnen uitbouwen'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie