WPP: groei in VS en UK

WPP zag in het eerste kwartaal het inkomen met 1,5 procent groeien naar 2.57 miljard euro.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Britse communicatieholding kon spreken van een sterke start van 2014. Met name dankzij groei op de Amerikaanse en Britse markt en daarnaast de digitale (media)divisies. Ook in het tweede kwartaal zal WPP goede cijfers presenteren. Het sloeg begin april flink zijn slag als het gaat om new business, met het van Vodafone als hoogtepunt (GroupM en MEC).

Wel blijft WPP voorzichtig voor de rest van het jaar door minder snelle groei op de Chinese markt en de fragiele Eurozone. Ook haalde topman Sir Martin Sorrell even de crisis in Oekraïne aan. &;Het is een gevaar dat niemand zag aankomen.&;

presenteerde Omnicom de kwartaalcijfers.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie