De Nederlandse wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven is het gezicht van de nieuwe Zonnatura-campagne, ontwikkeld door ACHTUNG! mcgarrybowen.
Doel van de campagne: Nederland helpen gezonder te eten en natuurlijk Zonnature-producten te kopen.
Insteek van de campagne is dat Verhoeven als professioneel sporter 'weet hoe belangrijk gezonde voeding voor iedereen is.’
Pure chocolade
De campagne trapt af met de introductie van nieuwe volkoren muesli met pure chocolade. ‘We zijn continu bezig om ons assortiment te verbreden om breed toegankelijk te zijn voor iedereen,’ aldus Martijn Morsink, Marketing Manager van Zonnatura.
Het nieuwe thema wordt gelanceerd met een tv-campagne, outdoor en digitale campagne. Tegelijkertijd met de campagne lanceert Zonnatura een nieuw packaging design voor de hele productrange.
Credits
Merk/opdrachtgever: Zonnatura (Wessanen Benelux)
Creatief bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Mediabureau: MediaScience
Pr-bureau: Glasnost
Productiemaatschappij: Bandit
Regisseur: Rene Nuijens
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!