Weekendcampagne: Reumapatiënten helpen zichzelf

De nieuwe campagne van het Reumafonds richt zich uitsluitend op reumapatiënten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Amsterdamse bureau Branding a Better World heeft een campagne ontwikkeld voor het Reumafonds. De campagne richt zich uitsluitend op reumapatiënten. Dat blijkt ook uit het thema: We zijn met 2 miljoen. Samen kunnen we iets tegen reuma doen! De campagne moet er voor zorgen dat zo veel mogelijk van de 2 miljoen Nederlanders met reuma zich aansluiten bij het Reumafonds. De campagne start 5 maart, vlak voor de collecteweek, met een 60 seconden spot op TV. De campagne wordt ook online ingezet.

Credits:
Bureau: Branding a Better World
Strategie: Elif Algu
Creatie: Liesbeth Maliepaard, Annemiek den Uil, Yordy vd Werff, Thomas Kronenberg
Productie: Miriam Rapon
Regie: Sjoerd Oostrik
Edit: Tim Wijbenga
Muziek: The Ambassadors
Animatie: Wendy Deun, Bas Mooy
Fotografie: Robin de Puy
Klant: Tanja Hoetjer, Nicolien Heinze
Account: Moniek Donkers, Lisanne Roorda

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie