Pretpark Walibi Holland en bureau Youngworks komen met een nieuwe merkbelofte en campagne ‘Dare to get Real’. Dit thema is een vervolg op 'Hard Gaan', waar Youngworks trouwens vorig jaar nog een Duitse versie van maakte.
Volgens het pretpark was het vorige thema succesvol, want het aantal gasten, fans en volgers op social media groeide. Om te blijven groeien, vonden Walibi en Youngworks dat het tijd was voor een nieuwe merkbelofte. Arco Bregman van Youngworks: 'De campagne is gebaseerd op het inzicht dat jongeren genoeg hebben van een ‘fake’ life (red: nepleven). Ze zijn op zoek naar zichzelf en willen het leven zo authentiek mogelijk ervaren. Geluk vind je pas als je buiten je comfort zone stapt. Dat kan in Walibi.'
Mascha van Till, directeur Walibi Holland: 'Deze campagne laat helder laat zien wat Walibi is: thrilling, een test voor jezelf, waarna je tegen jezelf kan zeggen: wow dat heb ik toch maar even gedaan.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!