Premium

Volkswagen lanceert slimme app met televisiecampagne

Achtung! ontwikkelde naast de lanceringscampagne, ook het design van de app.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De ‘’-app verplaatst het dashboard van de auto voor een groot deel naar de smartphone. Daarnaast is het innovatieve dashboard uitgebreid met software om het rijgedrag van de bestuurder te analyseren en met functionaliteiten om op afstand de auto uit te lezen.

In de commercial is een gezin te zien, waarvan de zoon telkens zijn vader net even voor is. Op vragen als &;staat de auto wel op slot?&; heeft de zoon razendsnel antwoord. Later in de film zie je de vader pochen bij zijn collega&;s over de &;handige&; nieuwe Volkswagen-app.

Digitale dienstverlening wordt steeds belangrijker
Volkswagen verwacht dat de digitale dienstverlening een belangrijke rol gaat spelen in de relatie met zijn rijders. Momenteel is de &;Mijn Volkswagen&;-app beschikbaar voor de Golf Business Edition Connected, maar in de nabije toekomst zullen ook andere modellen compatible worden met de app.

Credits
Opdrachtgever: Volkswagen
Verantwoordelijk bij klant: Jasper van der Bijl, Leony Hogenes

Bureau: Achtung!
Creatief Directeur: Mervyn ten Dam
Creatie: Bert Marissen, Alexis Jabbour, Kalle Haasum, Wayne Ching
Account Manager: Emily Kroes
RTV Producer: Marleen Reen
Productie Maatschappij: Czar
Regie: Bart Timmer
Producer: Willem Bos
DOP: Martijn van Broekhuizen
Offline: Teun Rietveld
Grading: Glassworks
Audionabewerking: Feike | Soundcircus
Casting: John Doornik
Muziek: Sizzer

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie