Met Edition breidt Vice zijn netwerk uit met een breed scala aan invloedrijke personen die gezamenlijk miljoenen consumenten per maand bereiken.
Het label wordt net als zijn mediaplatforms gesegmenteerd op basis van thema’s als muziek, entertainment, fashion en food.
In Nederland heeft Edition inmiddels al verschillende projecten uitgevoerd, waaronder met Freddy Tratlehner (bekend van hiphop-formatie De Jeugd van Tegenwoordig) voor Oreo en met blogger Yara Michels voor Lipton.
Creatieve kwaliteit
‘We ontwikkelen al jaren spraakmakende branded entertainment met invloedrijke personen en die kennis en ervaring hebben we samengebracht in een gespecialiseerd label’, vertelt Peter Meere, general manager partnerships Vice Benelux, over de lancering.
‘We willen ons gaan onderscheiden op creatieve kwaliteit en de toegang die we hebben tot zowel lokale als internationale influencers. Ook gaan we investeren in analyse en meetbaarheid van impact bij campagnes om zo adverteerders nog beter te kunnen bedienen.’
Na het Verenigd Koninkrijk is Nederland het tweede land waar het label wordt uitgerold.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!