'Nooit eerder kon de consument kiezen uit zoveel series, films en documentaires en meer dan ooit is er daardoor behoefte aan een betrouwbare, functionele gids om het enorme aanbod in kaart te brengen', melden Veronica Uitgeverij en Bindinc.
Eind vorig jaar introduceerde Veronica Magazine al de Superguide-app. Volgens directeur David Vink is deze app tot nu toe twee miljoen keer gedownload en is er ruim een miljoen wekelijkse gebruikers. 'De groei is enorm en wij willen adverteerders in dit segment goed bedienen', zegt Vink.
Jan ter Laak, salesdirector Veronica: 'Wij doen zaken met tal van VOD-partijen, filmdistributeurs, kabelaars en typische tv-adverteerders die hun mobiele campagnes in onze apps als een natuurlijke aanvulling zien van hun tv-campagnes.'
Rob-Jaap Martens, uitgever van Bindinc's TVGids.nl ziet in de samenwerking de voordelen van schaalgrootte. 'Wij bedienen samen een zeer substantieel deel van de markt.'
Plaats als eerste een reactie
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOok een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!