Premium

TNT en Etcetera pakken uit met Europese marketingcampagne

Speciaal voor de campagne ontwikkelde Etcetera een online tafelvoetbalgame.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De nieuwe campagne ‘Keep scoring with TNT’ moet meer klanten werven en de klantloyaliteit vergroten.

kunnen deelnemers penalty&;s schieten en kunnen bedrijven met elkaar de strijd aangaan in een shoot-out. Binnen deze activatie besparen klanten 20 procent op zendingen die geïmporteerd of geëxporteerd worden van en naar België, Frankrijk, Duitsland, Hongarije, Italië, Polen, Nederland, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Naast de online game bestaat de marketingcampagne uit een uitgebreid e-DM-programma, give-ways, gepersonaliseerde video’s, driver leaflets, een social media activatie en wekelijkse game updates.

&;Advertising is vluchtig. Door een spelelement toe te voegen, kunnen we een brede doelgroep tien weken lang actief betrekken bij de salesactivatie&;, aldus Dick van der Lecq, directeur van /. &;In voetbal draait het om scoren en om teamwork. Dat sluit mooi aan op ons thema: TNT, the people network.&;

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie