De volledige opbrengst van de ‘Staring is Caring’-rokjes gaat naar een STOP AIDS NOW!-project in het dorpje Godino in Ethiopië. Stop Aids Now! wil de kennis over bescherming tegen hiv in het dorp vergroten en de kwetsbare positie van vrouwen verbeteren door economische onafhankelijkheid te bevorderen
Achtung! bedacht het thema en de campagne rondom de samenwerking tussen SuperTrash en Stop Aids Now! In de 'Staring is Caring'-campagne wordt op een 'verleidelijke manier aandacht gevraagd voor de situatie van Ethiopische vrouwen met hiv.
SuperTrash-eigenaresse Olcay Gulsen, presentatrice Tess Milne en Anna Nooshin van lifestyle magazine NSMBL figureren 'op speelse en sexy wijze' in de online campagne.
Olcay Gulsen: 'Het is prachtig om SuperTrash te kunnen koppelen aan een goed doel dat zich inzet voor vrouwen en hen een kans geeft een eigen onderneming te starten om daarmee hun zelfstandigheid te vergroten.'
Het rokje kost €29,95 en is vanaf 30 mei te koop via supertrash.com en in alle SuperTrash-brandstores in Nederland en België.
Campagne Credits
Concept & design: ACHTUNG!
Rokje: SuperTrash
Regisseur & Fotografie: Bill Tanaka
Technical Development Website: Superhero Cheesecake
Opdrachtgever: Kim Harmsen (SuperTrash), Wijnand van der Werf (STOP AIDS NOW!)
Styling: Roel Schagen (Eric Elenbaas Agnecy)
Hair & Make-Up: Fedde Hoekstra (House of Orange)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!