Schiphol hing een ‘social slinger’ op voor KLM

De slinger had allemaal vlaggetjes met Facebookprofielfoto’s.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Gisteren vierde en Amsterdam Airport Schiphol wilde daar ook iets mee doen.

In de nacht van 6 op 7 oktober versierde medewerkers van de luchthaven de F-pier (vaak door KLM gebruikt), het KLM Crew Centre en Vertrekhal 2 met een 800 meter lange verjaardagslinger.  

De duizenden vlaggetjes aan de slinger waren bedrukt met profielfoto’s van Schipholmedewerkers en –vrienden.

Om de ‘felicitaties’ te verzamelen, heeft Schiphol de afgelopen weken luchthavenfans en medewerkers via sociale media opgeroepen hun profielfoto te uploaden op .

Reclamebureau Red Urban is de bedenker van de ‘social slinger’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie