Kumpany tekent voor de realisering van de activatiecampagne.
Als partner van de internationale manifestatie ‘Jheronimus Bosch 500’, wilde Rabobank de tentoonstelling laagdrempelig onder de aandacht brengen bij een breed publiek.
Inspiratiebron
Daarvoor bedacht Kumpany een serie animatiefilmpjes onder de noemer 'Bosch in a minute'. Hierin laat de bank op een vlotte manier zien hoe duivelskunstenaar Bosch vandaag de dag nog steeds relevant is. Zo lieten onder andere George Lucas (Star Wars), modehuis Dior, Salvador Dali en de muziekindustrie zich inspireren door Nederlands beroemdste middeleeuwse kunstenaar.
De werken van Jheronimus Bosch zijn nog tot 9 mei te zien in Het Noordbrabants Museum. Daarna verhuizen de expositie naar het Prado in Madrid.
De animaties zijn te bekijken via de sociale kanalen van Rabobank:
Credits
Adverteerder: Rabobank
Bureau: Kumpany
Creatief Strateeg: Mark Beuving
Copy: Gijs van Meurs
Productiebureau: Studio Pupil
Project management: Saskia van der Meulen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!