Pro-Europa campagne VNO-NCW: Wij zijn voor

Een paar dagen voor de Europese verkiezingen maken werkgeversvereniging VNO-NCW en bureau Dawn een statement tegen alle anti-Europese geluiden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In 2012 ontwikkelde Dawn voor VNO-NCW de campagne ‘Europa & de feiten’. Dit keer is het standpunt van ondernemers nog meer uitgesproken. In &;wij zijn voor&; laat VNO zien dat Europa niet ver weg is, maar overal om je heen. Want jaarlijks wordt er 120 miljard euro verdiend met export binnen Europa. Die export is goed voor bijna anderhalf miljoen banen, aldus de makers.

Om dat te onderstrepen kregen voorwerpen en spullen die direct te maken hebben met het belang van Europa een opvallende metamorfose. Van vrachtwagens tot microchips tot overslagcontainers en auto’s. Ondernemers uit alle sectoren werkten mee. Van BMW, Dutch Space en the Greenery tot kleine winkeliers.

Momkai tekende voor de .

De televisiecommercial wordt de komende dagen uitgezonden in reclameblokken bij de publieke en de commerciële omroep. De eerste uitzending was zaterdag 17 mei te zien.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie