Paralympisch atlete Marlou van Rhijn is nieuwe gezicht in Nike commercial

Volgens Nike sluit Van Rhijns levensmotto - 'Als je weet dat je goed bent, maar toch beter kan' - goed aan bij de eigen merkwaarden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag presenteert Nike de nieuwe ‘Just do it’ campagne in Europa met een reeks korte video’s van inspirerende iconen. Daaronder is ook de Nederlandse paralympisch atlete Marlou van Rhijn. De video’s zijn volgens Nike bedoeld als een ode aan de actieve vrouw, die nóg sneller en nóg sterker is en te allen tijden het beste uit zichzelf haalt. Nike: &;Dat is de nieuwe generatie vrouwen die in opkomst is.&; Met de campagne wil Nike deze vrouwen die altijd in beweging zijn inspireren.

Nike zegt dat het levensmotto van Van Rhijn luidt: &;Als je weet dat je goed bent, maar toch beter kan.&; Nike: &;Van Rhijn is nog niet tevreden met al haar Olympische medailles en wereldrecords en drijft haar lichaam en ziel altijd tot het uiterste. Het overtreffen van verwachtingen en de next level bereiken is waar het haar om gaat.&;


 

Nike wil vrouwen sport laten ervaren zoals nooit tevoren en organiseert een serie unieke en uitdagende Nike Training Club (NTC) challenges die vrouwen stimuleren om &;hun eigen reis&; te starten. De ambitie wordt als volgt verwoord: &;Nike wil vrouwen  aanmoedigen om nieuwe mogelijkheden te verkennen en elke dag speciaal te maken. Van het zeilen op de Berlijnse rivier tot  surprise runs door Amsterdam en Parijs.&;

Aanmelden voor één van de challenges kan op

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie