Tijdens het mountainbiken brak Lars de Beer begin augustus zijn nek en raakte vanaf zijn schouders verlamd door een hoge dwarslaesie. Hij werkte als designer voor DDB’s Logobar en freelancte voor O’Neill en diverse bureaus. Hij was net begonnen als freelancer en had nog geen arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten.
Creatieven, vrienden en O’Neill zijn de actie Paddle for Lars voor hem gestart die gisteren live is gegaan.
Op 20 september gaan zij peddelen door de grachten van Amsterdam en er komt een evenement bij Roest, waar surf- en snowboard-items worden geveild.
Met de actie Paddle for Lars willen de initiatiefnemers geld inzamelen zodat Lars de Beer voor zichzelf een nieuwe toekomst kan opbouwen. Tegelijk vragen zij aandacht voor alle mensen die in dezelfde situatie zitten. Mensen die, meestal door één ongelukkig moment, gedupeerd zijn voor het leven en hun leven opnieuw zin moeten geven. Een gedeelte van de opbrengst wordt gedoneerd aan de Stichting Dwarslaesie Nederland voor onderzoek.
Inschrijven kan hier.
Dit is de bijbehorende film:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!