Premium

The Oddshop wint 'minicompetitie' Autoriteit Consument & Markt

The Oddshop heeft binnen de raamovereenkomst Middelgrote en Kleine campagnes van de Rijksoverheid de competitie voor Autoriteit Consument & Markt (ACM) gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hiermee wordt The Oddshop het vaste bureau voor alle communicatie rondom , het consumentenloket van ACM.

The Oddshop meldt dat een cruciaal onderdeel van de competitie het werkproces was dat het bureau hanteert om tot een effectieve communicatieaanpak te komen.

Oscar Hamming, managing partner bij The Oddshop: &;Het is fantastisch om bevestigd te krijgen dat onze manier van werken nauw aansluit bij de wensen van de Rijksoverheid. We zijn er dan ook zeer trots op om voor de Autoriteit Consument & Markt aan de slag te kunnen.&;

Vandaag werd ook dat Publicis de minicompetitie Orgaandonatie heeft gewonnen.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie