Nuon Zakelijke Markt kiest voor een samenwerking met contentmarketingbureau LVB Networks. Nuon wil ondernemers slimmer maken op het gebied van energie en voor de strategie en uitvoering hiervan is gekozen voor LVB Networks.
Partner van ondernemend Nederland
Nuon gaat naast de service en relevante energieoplossingen, als thoughtleader op het gebied van energie, ook kennis delen met ondernemers. ‘Door goed te luisteren naar onze klanten, te begrijpen waar ze behoefte aan hebben en met passende oplossingen te komen zijn wij echt een energiepartner van ondernemend Nederland´, zegt Marije van Donselaar, Director Marketing Strategy van Nuon Zakelijke Markt.
´Door onze kennis en de informatie waarover wij beschikken te delen met bedrijven, leren we ze bewuster, duurzamer en slimmer om te gaan met energie. Dat doen we met behulp van een always-on-contentstrategie die we voor verschillende kanalen inzetten. Door ze inzicht te geven in de belangrijkste kengetallen, benchmarks en praktische voorbeelden, maken we ze bewuster van de rol van energie binnen hun bedrijf en leren bedrijven en ondernemers van elkaar.’
De content
LVB Networks zal binnen drie formats het hele jaar door voor Nuon Zakelijke Markt de content maken. Zo zal onder andere met video een inkijk worden gegeven bij bijzondere locaties en bedrijven in Nederland en zal veel van de bij Nuon beschikbare informatie waar bedrijven en ondernemers behoefte aan hebben, breed gedeeld worden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!