NN Group is de holdingmaatschappij voor Nationale-Nederlanden, ING Insurance Europe, ING Life Japan en ING Investment Management. Khanna\Reidinga en McCann zijn reeds juli vorig jaar aangesteld om een creatief campagneplatform te ontwikkelen voor de lancering van het overkoepelende internationale merk NN Group. De keuze kwam tot stand na een pitch waar toonaangevende internationale bureaus aan deelnamen.
Het eerste werk dat voortkomt uit de samenwerking is al vanaf vorige week te zien, onder meer in financieel georiënteerde titels als NRC Handelsblad, De Financiële Telegraaf en Elsevier. Daarnaast is er buitenreclamewerk gemaakt.
Abri poster
De campagne moet overbrengen dat NN Group een speler van formaat is: het bedrijf is actief in 18 landen, heeft 12 duizend medewerkers en bedient meer dan 15 miljoen klanten.
Echte mensen centraal
De boodschap is ook dat NN Group echte mensen centraal stelt. In de campagne komen dan ook echte medewerkers van NN Group aan het woord.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!