Premium

'Neuromarketing is onzin'

En twee andere lezenswaardige internationale artikelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

1.

Zou iemand je content missen als je het niet zou publiceren? That&;s the question.

2. 

Op het blog van pr-bureau Lewis PR 5 tips hoe ja de silo&;s afbreekt.

Zoals: organiseer je producten aan de hand van customer journeys. Want de taak van de marketeer is simpelweg: mensen op die customer journey helpen.

3. 

Het idee achter neuromarketing is dat het brein zo zijn geheimen prijsgeeft dat marketeers er hun voordeel mee kunnen doen.

Maar nee, neuromarketing is een mix van slechte wetenschap, onzin en hoop schrijft The Guardian.

Beeld: Wikimedia Common

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie