Momkai geeft Dutch Digital Design gezicht

Op What Design Can Do in Amsterdam presenteerde Harald Dunnink van Momkai de nieuwe identiteit om Nederlands digitaal ontwerp op de kaart te zetten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is een gezamenlijk initiatief vanuit de branche om Nederlands digitaal ontwerp op de kaart te zetten en zo meer internationale opdrachtgevers aan te trekken. Het beste werk van digitale designers en bureaus wordt gedeeld, onder meer via events in binnen- en buitenland. 

Het door Momkai ontworpen logo symboliseert het samenkomen van de verschillende disciplines binnen digital design en daarmee de verbondenheid van de betrokken creatieven onderling. 

Na de lancering op , gisteren in de Stadsschouwburg in Amsterdam, lieten vier bureaus hun beste digitale werk zien: MediaMonks presenteerde de interactieve film voor Weber, Achtung! vertelde over het design van.philips-brush-busters"> Brush Busters voor Philips en PostPanic over de creatie van het project , die als film uitgebracht zal worden door Warner Bros. Tot slot toonde Fabrique de nieuwe website van het , waarvoor het bureau eerder deze week een Webby Award ontving in New York.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie