Mirna Sypkens programmatic trading director M²Media

Om nieuwe kansen rond programmatic buying te blijven creëren gaat M²Media Programmatic Buying in-house aanbieden voor haar klanten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Daarvoor is Mirna Sypkens (28) aangetrokken. Ze gaat zich richten op automated trading en real time bidding via de digitale veilingmodellen. Daarnaast moett ze zorgen dat de programmatic specialisten van M² optimale prestaties uit de campagnes blijven halen. &;Vanuit mijn nieuwe rol kijk ik er naar uit om samen met het team, programmatic trading verder te verankeren binnen de organisaties en hun marketingcommunicatiestrategieën.&;

Sypkens komt van Zoomin.tv waar zij als head of international sales services verantwoordelijk was voor het trainen en begeleiden van een team van internationale campagnemanagers.

Robin Bach Kolling, head of digital bij M²: &;Met de komst van Mirna kunnen we programmatic denken nog verder integreren in de strategieën voor onze klanten. Door haar kennis van verschillende digitale veiling technologieën kan ze marketeers ook helpen bij de implementatie van data om slimmere campagnes op te zetten en meer relevantie en effect te realiseren.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie