Michelin ontwikkelt online bandentest

MediaMonks vertaalt traditionele productdemo naar online ervaring.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Samen met TBWA\Paris ontwikkelde voor een interactieve webomgeving ter promotie van de nieuwe Michelin CrossClimate-band.

Gebruikers kunnen in banden testen onder verschillende weersomstandigheden. De ervaring is gebouwd in WebGL, een open standaard waarmee het mogelijk is om graphics op webpagina&;s te weergeven, zonder dat gebruikers een speciale plug-in moeten downloaden. Daardoor is het mogelijk om in iedere browser een 3D-speelveld te creëren.

Op de site kunnen gebruikers een bandensoort en een weersomstandigheid te kiezen, waarna een video wordt afgespeeld met twee auto&;s. De ene auto rijdt met de gekozen bandensoort en de andere met de nieuwe CrossClimate-band. Na de video moet duidelijk worden wat de verschillen zijn tussen de banden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie