Mediaxplain nieuwe mediabureau Lensway

Het mediabureau wordt niet alleen verantwoordelijk voor de gehele mediastrategie en -inkoop, maar verzorgt ook de creatie van de campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mediaxplain behartigt sinds 15 mei de belangen van Lensway. De introductiecampagne voor de online lenzen- en brillenwebshop bevat zowel radio als sociale media. Andere media zullen volgen.

Lensway wil haar naamsbekendheid in Nederland vergroten. De samenwerking tussen beide partijen is ontstaan omdat Mediaxplain aangesloten is bij het Columbus Media International netwerk, na de overname van Eurizon in 2014.

Columbus-partner 3Kronor benaderde het bureau om voor Lensway in Nederland de volledige media en creatie inzet voor haar rekening te nemen. Het Zweedse 3Kronor is in eigen land ook voor Lensway werkzaam. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie