Pol, Vuurmans en Beek hebben samen 27 jaar ervaring bij MediaMonks en hebben zich ‘onmisbaar bewezen voor de ontwikkeling van het bureau op elk front,’ licht MediaMonks ceo Victor Knaap toe: ‘We zijn ontzettend blij om bekend te maken dat deze drie zullen blijven bijdragen aan de sterke groei die MediaMonks op dit moment doormaakt.’
Executive producer Joris Pol speelde een belangrijke rol gespeeld in de transitie die MediaMonks maakte van een lokale partij tot een internationaal bekroonde partner van creatieve bureaus. Hij was nauw betrokken bij het uitrollen van MediaMonks in buitenlandse markten.
Executive creative director Jouke Vuurmans heeft geholpen om MediaMonks als een creatief digitaal productiebureau neer te zetten. Hij is nu creatief eindverantwoordelijk voor de projecten in de Verenigde Staten.
Project director Quinten Beek heeft sinds 2004 verschillende posities bij het productiebureau bekleed. Nu is hij een sleutelfiguur in zowel de technische als de operationele delen van de organisatie.
MediaMonks opende onlangs zijn zesde internationale kantoor in Dubai. In 2014 is het bureau gegroeid van 200 naar 250 medewerkers en heeft het meer dan 200 prijzen gewonnen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!