KPN lanceert restaurantadviesdienst met Specialbite

KPN begint met restaurantgids SpecialBite een sms-dienst waarmee klanten advies kunnen ontvangen over restaurants in de omgeving waar zij zich op dat moment bevinden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wie op zoek is naar een restaurant, stuurt een sms met bijvoorbeeld "Thais"of "Italiaans" naar nummer 7171. Via het netwerk van KPN wordt informatie over de locatie van de mobiele gebruiker geleverd aan SpecialBite. Deze haalt de bijpassende informatie uit haar database en stuurt de informatie over SpecialBite restaurants in de omgeving per sms naar de klant. KPN verzorgt de verrekening en de distributie van berichten van en naar de klant. De kosten voor de dienst bedragen € 1,50 per opgevraagd advies.

KPN biedt de restaurantadviesdienst aan via SMS omdat hiermee gebruik wordt gemaakt van een bekende en bestaande service die eenvoudig door iedereen met een mobiele telefoon kan worden gebruikt. Er is geen speciaal toestel voor nodig.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie