Jean Paul Schaddé van Dooren wordt marketingmanager Hortipoint

Schaddé van Dooren heeft nieuwe klus in tijdschriftenland.

Jean Paul Schaddé van Dooren wordt marketingmanager van Hortipoint, uitgever van vier tijdschriften in de agrarische sector. Eerder was hij marketingmanager bij bloemenveiling FloraHolland en hij lijkt dus weer terug in deze sector.

Liefde voor magazines

Schaddé van Dooren: ‘Ik werd benaderd om deze klus te doen en was meteen enthousiast. Niet per se vanwege de sector, die me uiteraard aanspreekt, maar voornamelijk vanwege mijn liefde voor magazines. Zowel online als offline liggen er bij deze uitgever nog enorme kansen die ik in elk geval in het komende jaar wil pakken.’

Hortipoint is uitgever van Vakblad voor de Bloemisterij, Tuin en Landschap, de Boomkwekerij en Bloem en Blad.

T-Mobile

In zijn laatste functie was hij voor T-Mobile (genoteerd in de NIMA Top Marketing Club) marketingmanager voor het prepaid-segment.

‘Verandering is voor mij een verademing en bij T-Mobile veranderde in het afgelopen jaar veel. Voor prepaid heb ik sales in het directe kanaal kunnen verdubbelen en scoorden we met het team boven target. De veranderingen betekenden ook dat er geen plek meer was voor mij in het team, maar ik heb afgesloten met een mooie advertentie in Allerhande en uiteraard met een legendarische afscheidsborrel met dank aan whiskymerk Monkey Shoulder.’

Schaddé van Dooren begint per februari in de nieuwe functie en blijft daarnaast actief met zijn platform Cityguys.nl gericht op hotspots, lifestyle en travel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie