Het gaat om het beheer van 133 roterende mupi’s en 10 billboards op drukbezochte plekken in de steden Enschede en Hengelo met een gezamenlijk inwonertal van 220.000. De buitenreclame-exploitant beheerde voor de aanbesteding al billboards in beide steden. Nieuw is dat JCDecaux naast Enschede nu ook mupi’s gaat beheren in het nabij gelegen Hengelo.
In beide steden wordt gloednieuw stadsmeubilair geplaatst. De nieuwe Billboards en mupi’s zijn modern en slank vormgegeven. Beide objecttypes zijn dubbelzijdig roterend, waardoor ze meer reclameposters kunnen herbergen. Uit onderzoek blijkt dat deze rotatie 37% meer oogcontact naar de getoonde posters genereert.
JCDecaux is vertegenwoordigd in vijftig Nederlandse steden. Het zwaartepunt van de activiteiten ligt in de Randstad en in provinciesteden met een belangrijke regiofunctie. Het nieuwe contract met Enschede en Hengelo gaat in per 1 januari 2014.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!