Horlogemerk Cluse kiest Blyde Amsterdam

Het gaat om de pr-activiteiten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Blyde heeft net een PR-strategie ontwikkeld om het merk verder uit te bouwen. Hierbij ligt de focus op het uitbreiden van het influencersnetwerk op het gebied van lifestyle en fashion en het verder verdiepen van de merkfilosofie.

De filosofie van het merk wordt de rode draad in alle PR-activiteiten. Willemijn Oosterbaan, marketingmanager Cluse watches: &;Het draait om genieten van de kleine dingen in het leven. Het merk verrijkt je leven door stil te staan bij deze momenten. Terug naar de basis. Dat uit zich ook in het minimalistische design, geïnspireerd op de Franse stijl waar de herkomst van ons merk ligt.&;

Nynke van den Broek, een van de oprichters van Blyde: &;Het is bijzonder om te zien hoe dit ondernemende merk een geheel eigen weg is ingeslagen en daarmee in zo’n korte tijd al wereldwijde faam heeft bereikt. Er wordt as we speak een samenwerking opgetuigd met de Amerikaanse stylist Rachel Zoe (1,5m Instagram followers). Het merk wordt internationaal opgemerkt. Er zit een mooi verhaal achter en de collecties hebben echt een minimalistisch eigen design. Aan ons de eervolle taak om dit samen met het team van Cluse naar buiten te brengen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie