[gastblog, door Jarr Geerligs] Waarom? De tijd en ervaringen zijn er dichter in densiteit. Elk moment kan er van alles gebeuren.
Dat gebeurt ook. En ook nog eens tegelijkertijd. Het geeft je een rush. Een Gold Rush.
Hetgeen er sowieso heerst, Goudkoorts. Naar de leeuwen, de feesten, nieuwe en oude contacten, zakelijk of spannender, naar tech of menselijke instincten, naar de parels van ideeën, van diep tot slappe guttertaal, zee-smaken met passende drank en tussen wimpers opgevangen zonnestralen tijdens hazenslaapjes op het strand.
Want als je Cannes goed doet, dan slaap je niet veel.
Ga en kom terug met goud in je handen of in je ogen en strooi rijkelijk met het goudstof in het rond. Zodat ik volgend jaar met plezier de goudmijn, want dat is het ook voor de FIFA van de reclame, mee kom spekken om mijn rush te halen.
Jarr Geerligs: art director, designer, artiest.
Meer lezen over Cannes Lions? Bekijk ons Cannes-channel.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!