Haagmans aan het roer bij OMG

Jessica Haagmans (1963) is per 1 september benoemd tot managing director van de Online Marketing Groep (OMG).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Haagmans volgt hiermee OMG oprichter en mede-eigenaar Edwin Basten op, die zich terug trekt uit de dagelijkse leiding om zich naast strategie te gaan richten op business development en overnames. Hij blijft daarnaast algemeen directeur van de groep. Tot OMG behoren onder andere OMG/Netdirect en OMG/Mailmedia.

Haagmans werkte zeven jaar als directielid bij Sanoma Uitgevers. Eeerder bekleedde zij directiefuncties bij voormalig dochteronderneming van VNU IdtV. Na het vertrek van ceo Pim de Wit was zij gedurende acht maanden eindverantwoordelijk bij Sanoma Uitgevers. Na haar vertrek bij Sanoma was ze korte tijd directeur marketing en sales bij de ANWB. In 2008 was ze als managing partner betrokken bij Urbanology,

Haagmans over haar benoeming: “OMG is het enige Online Direct Marketing bedrijf in Nederland dat zowel toonaangevend is op het gebied van performance based advertising als in het adverteren binnen de juiste doelgroepen door middel van e-mail en sms marketing. Voor mij de perfecte uitdaging, omdat ik ervan overtuigd ben dat OMG qua expertise veel voor adverteerders en publishers kan betekenen, zodat wij kunnen blijven groeien in omzet en kwaliteit.”

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie