The Oddshop heeft het nieuwe GVB campagneconcept ontwikkeld dat gebruikt wordt voor zowel de corporate- als de marketingcommunicatie.
Met het nieuwe campagneconcept wil GVB zich nog sterker neerzetten als partner van de stad. 'Er staat veel te gebeuren de komende tijd. Waaronder de Noord/Zuidlijn en de daarbij behorende nieuwe dienstregeling. Wij zijn er voor en door Amsterdam. Dit willen wij zo goed mogelijk communiceren. In The Oddshop hebben wij hiervoor een uitstekende partner gevonden', zegt Gera van het Bolscher van GVB.
Niels de Wit, Creative Director bij The Oddshop: 'GVB is een bedrijf dat onlosmakelijk verbonden is met Amsterdam. Als je Amsterdam googlet zie je op bijna iedere foto wel een bus, pont, metro of tram voorbijkomen. Met bijna een miljoen reizigers per dag is de impact op het dagelijks leven van de Amsterdammer ook enorm. Dat maakt het een merk dat continue in beweging is. Het is voor ons geweldig om daar met onderscheidend werk aan mee te werken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!