Grootste kansen en uitdagingen voor marketeers, wat vind jij?

In het kader van onze Grote Marketing Enquête vroegen we op Linkedin: Wat zijn de belangrijkste kansen en uitdagingen voor marketeers, het komende jaar?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit leverde een op. Een paar inspirerende quotes pikten we eruit:

Roland van Kralingen, marketingondernemer, auteur en consultant: ‘Online vindbaarheid (aan het eind van het jaar zijn er 1 miljard websites/blogs) vraagt om een totaal nieuwe kijk op branding. The Big Brand Idea wordt relevanter dan ooit, het samenspel tussen on- en offline; we staan nog maar aan het begin.’

Gerben Busch, managing director Veritate: ‘Je niet laten verleiden om op de zoveelste hype aan te slaan, maar eerst de basics op orde te brengen. Daar valt al een marketingwereld mee te winnen.’

Claudy Van Casteren, directeur/oprichter Certified Education Organization: ‘Integreren van social media in de marketingdoelstellingen, met meetbare doelen.’

Michiel Agterberg, ondernemer: ‘Een grote kans die ik zie is het bekend maken van de werkwijze; agile marketing binnen de marketingorganisatie.’

Wat vind jij? Geef ook je mening over de toekomst van het marketingvak en .

Invullen kost iets van je tijd, maar je maakt dan wel kans op 1 van de 5 tickets voor het Grote Marketing Congres tegenover, of 1 van de 5 jaarabonnementen op Tijdschrift voor Marketing.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie