Een 1,8 kilometer lange wandeling door het park met meer dan drieduizend lichtgevende dieren, bloemen en planten.
Belt-Beekman volgt het afgetreden bestuurslid Robbert de Vreede op.
Italië het goedkoopst, Grieken, Ieren, Portugezen en Spanjaarden relatief gezien duur uit met belminuten en databundels.
Consument laat zich steeds minder leiden door stickers als “nieuw” en “beste”.
Erotiekwinkels bleven leeg, ook na de ombouw in 2015.
En dat geldt ook voor de koopbereidheid. Maar na 5 a 6 maal blootstelling neemt de effectiviteit wel af.
De technieken zijn er, de klanten willen het, maar waarom gebeurt het dan niet?
‘Alles kunnen doen wat jij wilt. Marktplaats brengt het binnen handbereik.’
Hoe doen onder andere Southwest Airlines, Oxxio, Emirates en Victoria Secret het?
En nog twee interessante internationale artikelen om te lezen.
Een monoloog van de marketeer bij CPNB.
Een interview met de nieuwe directeur particulier bij ING Nederland.
Wat denkt u, is dit vakgebied volwassen anno 2015? Of zit het nog in de puberteit?
Er is twijfel over de groene cola.
Roelof Hars wint de Leeflang Scriptieprijs.
De column van René Repko.
De b2b-leverancier onderneemt voor een betere wereld.
We krijgen trek in bier, dat wel.
Naast president voor Henkel Benelux wordt De Jonghe general manager voor de retaildivisie beauty care.