Greenberry begint nieuw label voor corporate innovatie

Disrupted by Design moet ‘startup-denken' naar de boardroom brengen.

Het digitale bureau start een apart label gericht op &;corporate innovatie&;, genaamd . Greenberry-oprichter en directeur van het nieuwe label Jan-Willem van Beek: &;We leven in een tijd waarin corporates links en rechts worden ingehaald door disruptors die markten compleet op z’n kop zetten. We helpen ze de ‘toekomst te overleven’ door snel proposities te ontwikkelen die een antwoord bieden op de snel veranderende spelregels in de markt.&;

Daarvoor maakt Disrupted by Design gebruik van een zelf ontwikkelde methodiek,  de Innovation Sprint. Deze helpt corporates snel en succesvol innoveren en draagvlak te creëren voor verandering. Doel is in drie dagen van probleem naar getest prototype te komen. De Innovation Sprint is al ingezet voor Nuon, Ahold, FBTO en PGGM.

Van Beek: &;Wat we hebben geleerd als bureau, passen we toe binnen de Innovation Sprint. Met deze methodiek versnellen we keuzeprocessen en dwingen we om zo snel mogelijk naar de uitwerking te gaan. Om vervolgens te weten wat de gebruiker ervan vindt, want dat is cruciaal. Na drie workshops weet een corporate zo al of zijn product levensvatbaar is.&;

Disrupted by Design wil het &;creatieve en slimme antwoord&; bieden op de innovatietrajecten van de consultancybureaus. Van Beek: &;Anders dan de consultancybureaus maken we innovatie echt concreet. In korte tijd komen we tot een tastbaar resultaat.&;

Het nieuwe innovatielabel is een volwaardige partner van Greenberry en wordt geleid door de oprichters en partners van Greenberry: Jan-Willem van Beek, Bas van Bokhorst, Michael de Kruijf en Alain Dujardin. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie