Vanaf donderdag 11 september ligt Flow Weekly in de tijdschriftenwinkel en in de supermarkt, aanschafprijs: € 0,99. Sanoma noemt Flow Weekly 'een wekelijks schrift met veel schrijfruimte voor gedachten, aantekeningen, lijstjes en plannen. Gemixt met het goede van een tijdschrift, vol met mooie illustraties, inzichten en praktische tips.'
Flow Weekly zegt onderwerpen uit het dagelijks leven centraal te zetten ('loslaten, klein geluk, handmade'), elke week rond een ander thema. De eerste vier thema’s zijn: 'Waarom niets doen zo goed voor je is', 'Het mooie van kwetsbaarheid', 'Durf te vragen' en 'Opruimen geeft rust (en niet opruimen soms ook)'.
'Print lééft'
Volgens Irene Smit, die samen met Astrid van der Hulst creative director van Flow is, is Flow Weekly een mooi voorbeeld van hoe simpel print kan zijn. 'Met ons blad en onze specials, die beide bomvol verschillende papiersoorten en papieren cadeaus zitten, hebben we bewezen dat print niet ten dode is opgeschreven, maar dat je er zelfs de wereld mee kunt veroveren.' Van der Hulst zegt: 'Veel vrouwen maken dagelijks lijstjes, wij in ieder geval wel. Dat gevoel dat je hebt als je een nieuw leeg schriftje koopt, die lege pagina’s waarin ruimte is voor je gedachten, aantekeningen, dromen, wensen, lijstjes, plannen; dát wilden we in een nieuw jasje gieten. Mengen met elementen uit een tijdschrift. Zo is Flow Weekly ontstaan.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!