Eneco maakt klantbediening ‘radicaal simpel’

Eneco heeft vandaag een nieuwe website gelanceerd. Volgende week volgt een nieuwe mobile app. Voor het nieuwe digitale platform lag de focus op gebruiksvriendelijkheid en is er gesneden in de hoeveelheid informatie op de site. De vernieuwde digitale beleving moet niet alleen zorgen voor een hogere conversie, maar ook voor een sterkere uitstraling van het merk. Met de nieuwe digitale strategie wil Eneco verder de conversie verbeteren en het merk sterker maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uit onderzoek bleek dat 35% van het huidige verkeer van mobile devices komt. Eneco heeft daarom voor een ‘mobile first’ strategie gekozen., waarbij naast een mobile app ook de website voor alle devices geschikt is gemaakt middels responsive design. Voor dit project heeft Eneco eFocus, Colours en aFrogleap ingeschakeld.

Paul Kerssens (Eneco): ‘Dit is de eerste stap ín de missie van Eneco om de digitale klantbediening radicaal simpel te maken. Om die reden zijn klanten van Eneco actief betrokken bij de ontwikkeling van het nieuwe platform. Zij zijn degenen die er intensief gebruik van maken, dus moeten hun behoeften leidend zijn, niet wat wij zelf allemaal zo nodig willen vertellen.’ 

Zie onderstaande video hoe Eneco met oa &;planningpokeren&; haar nieuwe planning heeft gebouwd. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie