Duitse marktleider in omnichannel begint in Nederland

Optivo is leverancier van een softwareplatform voor email- en omnichannel-marketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is een van de grootste e-mail marketing en omnichannel-specialisten in Europa. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Berlijn en is actief in diverse andere markten binnen Europa, waaronder Nederland.  Het bedrijf werd dertien jaar geleden opgericht en is sinds juni vorig jaar onderdeel van Deutsche Post DHL.

Ben van der Laan is bij optivo aangesteld als Country Manager Nederland. Van der Laan is afkomstig van HGH Business Consultancy, waar hij verantwoordelijk was voor klantconsultancy en business development. Daarvoor werkte hij als managing director bij email-serviceprovider Zoomio, dat hij in 2006 naar Nederland haalde.

Optivo biedt omnichannel-diensten en -oplossingen voor dialoogmarketing door middel van een eigen sofwareplatform dat het uitsturen ondersteunt van nieuwsbrieven en mailings. Ook biedt Optivo marktinformatie en best-practice kennisdeling voor effectieve communicatie. Van der Laan: “Optivo richt zich op grote en middelgrote webshops, uitgevers en bedrijven in de reiswereld. Maar alle bedrijven die zoeken naar een oplossing die ze altijd de juiste data, de juiste content en het juiste kanaal laat kiezen, kunnen we met het optivo platform ondersteunen.”

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie