Hazebroek neemt per 1 mei afscheid. Hij heeft dan ruim twee jaar de voorzittershamer gehanteerd van de brancheorganisatie voor en door marketeers. Zijn opvolgster is partner en acount director bij TIM Dialogue Marketing en was daarvoor werkzaam bij onder andere Tesco, Vivide Brand en KPN.
Spaven wil als kersverse voorzitter de brug slaan tussen het marketing vakmanschap en de hedendaagse innovaties. “Ons streven blijft om kwalitatieve en interessante thema bijeenkomsten aan te bieden aan onze leden. Verder jeuken mijn handen om verdieping te brengen in onze core-activititeit kennisoverdracht. Dit in de vorm van workshops die de vaardigheden van een goede marketeer uitlichten, zoals presenteren met overtuiging, elevator pitchen, dialoog strategie in 5 stappen en killer content.”
Het nieuwe bestuur van DeMeter bestaat verder uit Remco Sonderen (penningmeester), Eric-Jan Bergema, Tine van der Meij, Michiel van Delden, Richard Aertssen, Mathijs Dordregter en Roxanne Kruysman.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!