Is de veelsurfer interessant?

Interessant voor marketeers van merkartikelen wel te verstaan. De marketingconventies richten de blik meestal automatisch op de heavy users: veel is goed. Maar de meningen verschillen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Duitse marktonderzoeker Ingo Hamm (A&B) denkt dat zeer intensieve internetgebruikers ‘gedachteloos’ het net opgaan: 'De meesten zijn voor merkartikelen oninteressant omdat ze hun tijd vooral besteden aan het verzamelen van bookmarks en urenlang downloaden van filmpjes.' Flat-rate-aanbieders zijn er zelfs failliet aan gegaan. Gelukkig geven de meeste onderzoeken een ander beeld: de gemiddelde veelsurfer is een hoog opgeleide werknemer op middenmanagementniveau.

< SIZE=1>Bron: media & marketing, 11/2000 <#/FONT>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie